lørdag den 16. juli 2011

Mens vi venter!

Så er dagen kommet, hvor jeg skal til det første bryllup af to her i sommeren - og endda det første bryllup ever! :)

Kjolen er fundet frem og bilen er lige blevet støvsuget godt for en masse hundehår, så drengene ikke skal få jakkesættene fyldte :)
Og så har Søren været nede i byen efter 1 kg ris - så er der da vist rigeligt :)

Vejret viser sig fra sin skønne side, og jeg håber for deres skyld at det forbliver sådan :)

I må gerne se gaverne nu, da jeg regner med brudeparret har andet om ørene nu her, end at tjecke min blog ;)
Jeg er selv stolt af min ide med at samle gaverne sådan, som de er samlet, og er fuldt ud tilfreds med papirets nuancer :)
Ha' en dejlig lørdag - jeg ved at min bliver skøn og fyldt med dejlige overraskelser! :)

3 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

jeg håber i får et supet godt bryllup, og at vejret holder for brudeparrets skyld.

Sikke fine pakkerne blev :) Håber indholdet er ligeså fint, og at det falder i god jord hos parret ;)

God lørdag :)
/Kristine

Sofie sagde ...

Sikke en flot kjole, og rigtig fine gaver!
God fornøjelse! Jeg elsker bryllupper :)

Malene uden R sagde ...

Kristine - vejret var fint lige til vi skulle sætte os til bords. Så de nåede også at få taget fine billeder, og alle vi andre blev fotograferet udenfor. Perfekt!
Pakkerne faldt vist i god jord - der var en Weber grill, kulbriket-holder og gavekort til Salling. Så blev det ikke bedre :)

Sofie - Tak! :) Det var jo mit første bryllup og jeg havde en skøn dag i selskab med kærligheden :)

De sidste gæster festede til kl. 6. Men det var dog for meget for os! :)