onsdag den 7. december 2011

2. søndag i advent!

Mon ikke det var på tide, at jeg fik vist jer hvad der gemte sig i vores pakke fra i søndags!? :)

Nissemor havde efterladt denne pakke til os

Her var lige et fællesbillede af alle gaverne, for at se størrelsen på dagens gave! :)
Indholdet var en juletræsmåtte fra IdeMøbler i gråt filt (tror jeg materialet hedder) :) Den ser lidt stor ud, men den skulle passe til et fint træ, så mon ikke bare den skal gemmes her til juletræet skal fældes og indenfor om en uges tid :)

Resten af vores søndag gik med en smuttur ud i Bauhaus og bestille vores tøjskab til soveværelset, købe gave til svigermors kærste (og hjem og spise til aften ved dem) og så blev køkkenet færdigt og indrettet! :)

Tiden går ALT for stærkt for tiden. Jeg føler slet ikke jeg har nok tid til at prøve at hygge og lave de forskellige ting, som jeg gerne vil. Bl.a. bage småkager, lave konfekt, hygge med familien og venner og ellers bare nyde den dejlige tid, som julen jo plejer at være.
Jeg har dog nydt de dage jeg har været ude efter lidt gaver, at se den glæde så mange andre - og specielt børnene - har i øjnene!

Jeg håber at jeg kan få mere tid til at blogge her den næste tid, nu når vores køkkenprojekt er blevet færdigt herhjemme og der derfor er lidt tid, før næste projekt bliver skudt igang! :)

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

HVor er det skønt i er færdige med køkkenet :) Så må der bliver tid til bagning og hygge, for sådan et lækkert køkken skal da invies på bedste manere ;)

Malene uden R sagde ...

Det kan du tro! Har allerede prøvet at lave lidt konfekt her til aften, nu jeg alligevel bare tuller rundt med mig selv :)