fredag den 30. december 2011

Hverdag igen!

Eller det var der ihverfald for en af os herhjemme i dag! Jeg har nemlig stadig ferie :)

Søren stod nemlig op meget tidligt i morges (06.15) for at møde på vagt til kl. 8! Jeg var den onde kæreste som slet ikke hørte han var stået op, før han stod bøjet over mig for at sige farvel. Ups! :)

Men da klokken blev 9 stod mig og bettemanden ved Dr. Dyr for at få hans årlige vaccine (eller det er faktisk kun hvert andet år han får den) og så et sundhedstjeck. Det var vist værst for moar her, som slet ikke kan lide det når han stresser over at skulle op på bordet og pilles ved. Og slet ikke da han skulle stikkes og det ikke blev gjort rigtigt (noget med at ramme imellem to nerver, så han ikke mærker det!). Men anden gang lykkedes det og så var bimsen klar til at komme med hjem igen!

Et gammelt billede af bimsen efter mødet med en sandbunke!
Det har været en rigtig slappe af-dag. Jeg var ude i centret efter dyrlægebesøget og så blev der lige handlet ind her til weekenden. Dog kom jeg alligevel hjem og manglede nogle ting - ååååh magter slet ikke at skulle ud i det helvede igen i morgen for at få de få par ting, men hvis jeg nu stiller vækkeuret burde jeg være sikret! :)

Jo mere jeg skriver på det her indlæg kan jeg se jeg vist bare lige havde brug for at skrive lidt ord ned og bare føle mig en smule normal i dag. For maven driller og mine tanker kredser omkring det hele og den lortesituation jeg synes det hele er lige pt.

Ingen kommentarer: