tirsdag den 13. december 2011

Karrysuppe!

I går stod denne lækre karrysuppe på menuen og i aften er der derfor rester.


Jeg elsker supper og har længe glædet mig til igen at kunne lave en god hjemmelavet en! Og lige for tiden har en gevalig forkølelse valgt at kigge forbi, så suppen er også dejlig nem når energien er på absolut lavblus!

Jeg har tidligere lavet denne suppe og den er så god og ikke mindst nem :) Så en opskrift er vist ikke nødvendig igen.


Jeg har haft problemer med at kunne overføre billeder, men i dag ville det så lige pludselig lykkes, da jeg kom hjem fra job. Så nu har jeg fået overført en del, så jeg igen kan lave lidt fine indlæg til jer og ikke mindst vise nogle af de fine ting jeg får lavet i køkkenet, nu hvor jeg har haft lidt fornyet energi til julerier :)

Resten af aftenen skal gå med hygge og tøjvask.
Weekenden er allerede booket en del op, så der er ikke rigtig tid til de huslige pligter.

Ingen kommentarer: