onsdag den 14. december 2011

Hovsa!

Forleden da jeg var i Fakta og handle ind, så jeg Odense Marcipans nyeste kage-bagebog til kr. 35.

Den er selvføldelig kommet med hjem på hylden til de andre bøger! :)

Men jeg har allerede snust lidt i den og fundet lidt der skal prøves



Jule-krydderkagen kunne blive så fin med pynt ala det Kristine lavede forleden :)
Jeg synes selv, at jeg er god til at holde igen og ikke købe mange koge/bagebøger. Men hvordan med jer - kommer I ofte til at købe nye kogebøger/bagebøger?!

6 kommentarer:

The Joy of coffee sagde ...

Må indrømme at det også er en af mine laster....det der med at der sniger sig en kogebog ned i indkøbskurven. Heldigvis er de tit på tilbud i Fakta og Netto, så det er ikke så slemt...siger jeg til mig selv :-))

Malene uden R sagde ...

Godt jeg ikke er den eneste som har det sådan engang imellem :)

Anne sagde ...

Jeg har bare sådan ledt efter den kogebog, men intet sted har jeg fundet den. Måske jeg skulle tjekke min lokale fakta :)

Jeg køber al for mange kogebøger og tror nok jeg er oppe på omkring 25-35 stk - åh gud hvor jeg skal finde en god reol til alle mine kogebøger, når jeg flytter! hehe ..

Malene uden R sagde ...

Ellers mener jeg at have set den i Kvicklys katalog for denne her uge :)
Og det er ellers en del du har fået skrabt sammen! :)

Merca sagde ...

Hmm...kogebøger er nok mit mest ømme punkt! Jeg slæber utrolig mange kogebøger med hjem. Manden er godt træt af det !! Det er faktisk lidt pinligt efterhånden, men jeg kan slet ikke lade dem være.
Hvad er din yndlings kogebog ?

Malene uden R sagde ...

Man skal heller ikke holde igen hvis man ser en god en :)
Uuuh yndlings - der er jeg faktisk nok lidt gammeldags og hælder til en som fx "God mad - Let at lave". Jeg har faktisk flest kagebøger :)