lørdag den 24. december 2011

Gavernes dag!

Så blev det den 24. december og så skal der hygges og åbnes pakker! :)


Vi skal ikke holde jul sammen (det er jeg ikke voksen nok til endnu :)) Men vi skal sammen ned til frokost ved mine forældre, og så kører Søren hjem og fejrer jul ved sin søster til aften!

Vi var hjemme ved svigerfar og Kirsten og julehygge i går og bytte gaver. Sørens nevø og niece var der, så der var godt gang i den, og der blev hygget og grinet, og tante her fik en del nysser og kram af William på næsten 4 <3 Det er skønt at kunne bruge tiden sammen med dem i den alder!


Bimsen ligger og slapper af - han skal med mig ned og fejre jul! :) Og der er rigeligt med gaver - både til ham og til os andre! :)


Jeg ønsker jeg alle som følger med her på bloggen en rigtig dejlig jul!
Og så er jeg lige kommet op på 24 faste læsere - skønt tal på sådan en dag som i dag! :)

5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Glædelig jul! Og tillykke med de 24 læsere, det passe jo perfekt :)

Anne sagde ...

Glædelig jul søde Malene! :)
Jeg håber at dig og Søren får en dejlig jul og nogle dejlige juledage :)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Rigtig glædelig jul søde Malene :) Jeg håber i får en super dejlig dag, trods det at i ikke holder sammen. Det gør vi heller ikke herhjemme endnu ;) Det er vist først når der kommer børn ind over ;)

Jeg håber dig og bimsen får en super skøn aften sammen, og at Søren kan klare sig uden jer lig ei aften ;)

Ps. sikke et par skønne billeder af ham under træet. Han er da deeejlig.

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

nåeh ja, tillykke med de 24 læsere :) Sejt antal i dag ;)

Malene uden R sagde ...

Mange tak, tøser! :)

Kristine - Ja, kunne ikke lige andet end tage et bette billede af ham, da han lå der og slappede så fint af :) Han er vores evige lille fotomodel herhjemme :)