søndag den 11. december 2011

Årets bagedag!


Jeg har i går og i dag været igang med den helt store bagedag af småkager :)
Det er ikke mange jeg har fået lavet, men bare det at der har været energi til at lave lidt, det betyder bare så meget. Også fordi at jeg er en person som elsker at glæde andre. Og specielt med hjemmebag!

Mine forældre var forbi efter min storebrors bil, som Søren har gået og lavet lidt forskelligt på. Og så skulle de jo lige smage alle småkagerne. De var vist godkendte!
Og så er der lavet et par bøtter til Søren, som han kan tage med på sejlads i morgen. Det er helt sikkert, at det vil skabe glæde på det bette skib!

Hver af tingene får hver deres indlæg, men I får lige lidt stemningsbilleder :)




2 kommentarer:

Anne sagde ...

Mums hvor ser det lækkert ud! :)

De nederste, hvilken slags er det? :)

Malene uden R sagde ...

Anne - Vi kalder dem Kanelmandler herhjemme :) Det er marcipan med kakao, chokolade og kanel og så en smuttet mandel i midten :) Mums!