fredag den 9. december 2011

Hyggetøj!

Forleden var jeg inde i byen for at se på lidt gaver. Men der kom også lidt med hjem til mig selv :)

Jeg er et HYGGEmenneske og nyder derfor at have gode og lækre natbukser/hyggebukser. Og specielt her om vinteren :)

Jeg så derfor på Gina Tricots hjemmeside, at de havde fået en ny serie nattøj på lager. Og det havde de heldigvis også i de fysiske butikker.




 Og så kom disse lækre strømper også med hjem!

De blå bukser er lange og jeg glæder mig allerede til at tage dem i brug og bare have en hyggedag på sofaen med julegodter :)

4 kommentarer:

anse sagde ...

sikke noget rigtig hygge/ putte tøj.

Anne sagde ...

Ih hvor ser de bukser lækre ud! :) Jeg er selv stor fan af hygge bukser og hvis man så topper med en kop te og et tæppe, så er den hjemme :)

Malene uden R sagde ...

Min Verden - Ja, det er i en skøn, blød kvalitet og til en overskuelig tegnebog :)

Uuuuuh ja Anne - så er den nemlig hjemme! :)

anse sagde ...

ja det ser også rigtig rart ud. det ligner at hvis man først har fået det på, så får man det aldrig af hehe