lørdag den 10. december 2011

Lørdagsplaner!

Jeg har en masse planer for vores lørdag! Og de omhandler alle sammen hjemmet :)

Der er en masse som skal gøres rent, en masse tøj som skal vaskes, nye opskrifter som skal afprøves og så er der en masse som skal ryddes op i, for at jeg synes man kan se vi er kommet bare en lille smule videre med alle vores projekter! :)


Min aftensmad i torsdags var ovenstående risengrød :) Og det satte vist gang i lidt juleglæder ovenpå min 1. sal :) Jeg har ihvertfald den vilde lyst til at bage og julehygge. Så mens Søren skal lave min brors bil lidt mere klar til syn, så tror jeg, at jeg vil gemme mig i køkkenet og forberede lidt til resten af december og til at sømanden skal på sejlads i næste uge. De elsker kage og småkager de sømænd! :)

Hvad skal jeres lørdag ellers bruges på?!

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Jubiii, impulsive juleplaner i weekenden - det var skønt ;)

Ja jeg skal på job nu her, også skal jeg til julefrokost senere! :)

Malene uden R sagde ...

Så er der heldigvis en gulerod i enden, når arbejdsdagen er overstået :)