torsdag den 1. december 2011

1. december!

Så er det blevet 1. december og nu starter julen og hyggen for alvor!
Derfor skulle vores fine kalenderlys fra Medusa tændes her til morgen, så der i det mindste var lidt hygge i mit manglende køkken.


Og udenfor pynter denne fine nissepige



Det går fremad med køkkenet, så vi håber at være færdige her i weekenden! :)

Og nu når vi ikke har komfuret mere, kan jeg ikke lave risengrød i dag og fastholde en tradition vi har haft i min familie i mange år.
Fejrer du 1. december med en fast tradition?

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

JUBIII, julehygge :)

Nej, der er ingen fast tradition herhjemme, men jeg overvejer da at lave mine egne? Måske jeg skulle starte med risengrød d. 1 dec ;) Det er en god idé :)

Malene uden R sagde ...

Synes risengrød var en MEGET god idé at lave som tradition :)